Hermed er scenen sat for tre studerendes tanker om det sparsommelige studieliv med længsel efter eksotiske modeindput i hverdagen. Vi er tre meget forskellige piger som løbende vil komme med indslag om hvad der rører sig blandt de vilde indfødte. Vær' hilset skønne læsere til den dejlige friske sommer







fredag den 19. marts 2010

Any given Thursday






Okay...Man dufter lidt forår i luften og pludselig er den helt gal! Blomsterne har indtaget mit hjem og jeg byder varmen (2+ grader??) velkommen. Min torsdag gik med et lille besøg af dejlige veninder og lidt for meget...rødvin/vodka/trylledrik (JA!)...og andet godt. Sender derfor kærlighed videre til folket og et lille indblik i en torsdag aften med mine elskede piger.
Lambruscoen er for tøserne, vodkaen blev blandet op med "Alt-godt-fra-køleskabet", og resten er det vi følte for...ny-indkøbte dufte til foråret (bl.a. Roberto Cavalli), boblende drikkevarer og lidt blomster til hjemmet.
Den smukke dame er min vidunderlige roomie med et perfekt H&M-outfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar