Hermed er scenen sat for tre studerendes tanker om det sparsommelige studieliv med længsel efter eksotiske modeindput i hverdagen. Vi er tre meget forskellige piger som løbende vil komme med indslag om hvad der rører sig blandt de vilde indfødte. Vær' hilset skønne læsere til den dejlige friske sommer







torsdag den 11. marts 2010

En duft af mand




Mit lille hippie-hjerte blev helt varmt da min kæreste i morges spurgte mig om jeg ikke havde lyst til at tage hans skjorte på i dag. En dejlig mande-skjorte giver et afslappet look, så find kærestens, farmands, morfars eller din brors skjorter frem fra skabet! Og med kjolen fra Samsøe&Samsøe inden under bliver det stadig lidt feminint - Jeg LEVER i de kjoler. De er så dejlig behagelige og giver en god pasform. Samtidig kan jeg gå rundt og dufte lidt af min dejlige kæreste hele dagen. Pragtfuldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar