Hermed er scenen sat for tre studerendes tanker om det sparsommelige studieliv med længsel efter eksotiske modeindput i hverdagen. Vi er tre meget forskellige piger som løbende vil komme med indslag om hvad der rører sig blandt de vilde indfødte. Vær' hilset skønne læsere til den dejlige friske sommer







onsdag den 17. marts 2010

Dagens og shopping

Var lige et smut i H&M idag og fandt denne herreskjorte som kunne være nice med et grov brunt bælte i livet, lidt eventyrjæger agtig. Tror jeg skal have noget mere militær look, rustfarvet ind i min garderobe.

Sjovt nok, købte jeg jo ikke skjorten, men dette istedet. Nogle gange bliver det altså bare ved det sikre!


Her er hvad jeg har haft på idag. Det går lige op for mig, at jeg faktisk har haft brunlige, rust farvet ting på idag. Tosset!
Nu vil jeg videre og spise dejlig thai mad på Vesterbro - See Ya




Ingen kommentarer:

Send en kommentar