Hermed er scenen sat for tre studerendes tanker om det sparsommelige studieliv med længsel efter eksotiske modeindput i hverdagen. Vi er tre meget forskellige piger som løbende vil komme med indslag om hvad der rører sig blandt de vilde indfødte. Vær' hilset skønne læsere til den dejlige friske sommer







tirsdag den 16. marts 2010

Jeg sku' ha' levet i 70'erne


Det kan godt være at Jodie Foster spiller prostitueret i Taxi driver, men hendes tøj er jo mega fedt. Da vi i dag kun er nået op på +2 grader, må jeg nok vente til temperaturen stiger yderligere 20 grader, før jeg kan lade mig inspirere af disse outfits. Sommer, kom nu!

3 kommentarer:

  1. Nederste højre billede -super fedt, skal da klart overvejes ;)

    SvarSlet
  2. ja man kan jo lige tjekke knighttcat.com for en 2010 version... jeg skal dog stadig i secondhand butikker for at finde en blomstret skjorte, tror jeg.

    SvarSlet